Vědecký výzkum ve skutečném obchodě

Oborem, v němž má společnost ABBY velké zkušenosti, jsou technologie umělé inteligence (AI), jmenovitě zachycování, překlad a převod informací, například dokumentů, textu a jazyka. Technologie AI jsou klíčovým prvkem produktů ABBYY, a vývoj takových produktů vyžaduje trvalý a nákladný vědecký výzkum. 

Ve vědeckém vývoji jsou dobré všechny výsledky: pozitivní i negativní. Důsledkem vědeckého experimentu jsou výsledky, které nejsou zřejmé v komerčním smyslu. Jsou abstraktní. Vzhledem k tomu, že jde o experiment, je i negativní výsledek také dobrým výsledkem; v obchodním smyslu není takový výsledek přijatelný. Největší výzvou pro vývojáře komerčních technologií, které z velké části závisejí na výsledcích vědeckého výzkumu, tedy je zajistit stabilní, progresivní a konzistentní výzkum a nabídnout na trh nové a vyspělé produkty.  

Společnost ABBYY dokáže přilákat, pečlivě vybrat a udržet si talentované jednotlivce, kteří vytvoří jedinečný a výkonný tým (Výzkum a vývoj, marketing, administrace, management). Tento tým dokáže na základě komplexního, ale abstraktního výzkumu AI vytvořit a prodávat komerční produkty nejvyšší kvality. Společnost ABBYY má znalosti a zkušenosti ve výběru, školení a motivaci lidí, kteří mohou přispět k úspěchu jejího týmu.  Tento unikátní tým dokáže nepředvídatelnost čiré vědy spoutat a využít v aplikacích a technologiích ze skutečného života, čímž lidem umožňuje zachycovat informace a převádět je v přístupné a užitečné znalosti.