ABBYY řešení pro dokumenty v SharePoint

Optimalizují administrativní firemní procesy pro Microsoft SharePoint a vytvářejí dokumenty a metadata pro sdílení a zpřístupnění každému jednotlivci ve firmě.

Popis

Organizace se změní na pokročilou obchodní platformu, např. Microsoft® SharePoint®, ve které dochází ke zlepšení sdílení znalostí a vzájemné obchodní spolupráce. Uložení digitálních souborů v aplikaci SharePoint je jednoduchou úlohou, ale pro vytvoření komplexního systému správy dokumentů musí být tištěné dokumenty jako smlouvy a obchodní korespondence k dispozici i pro elektronické vyhledávání a další použití.

ABBYY Rozpoznávací server pro Microsoft SharePoint je řešení se snadným qa flexibilním ovládáním digitalizace dokumentů, které umožňuje uživatelům SharePoint v celé organizaci účinně skenovat a spravovat firemní dokumenty. Tištěné dokumenty se možné snadno naskenovat, vytvořit z nich vyhledatelné elektronické soubory, doplněné o metadata a uložené přímo do vhodné knihovny dokumentů v SharePoint .

Výhody

S řešením pro písemné dokumenty ABBYY Paper to SharePoint organizace budou profitovat z rychlé práce s dokumenty, ze zjednodušených procesů a značné úspory nákladů:

Vytvořte z SharePoint skutečný systém komplexní správy dokumentů

Povyšte stávající infrastrukturu SharePoint na komplexní systém správy dokumentů. Ukládejte tištěné dokumenty v různých elektronických formátech a sami vytvářejte papírové dokumenty.

Standardizujte proces digitalizace dokumentů

Používejte standardizované procesy digitalizace pro archivaci firemních dokumentů ve všech odděleních a všemi zaměstnanci v Microsoft SharPoint.

Zpřístupnění papírových dokumentů

Zvyšte efektivnost sdílením dokumentů mezi zaměstnanci a odděleními, a umožněte spolupráci na dokumentech.

Úbytek manuálně zadávaných dokumentů

Ušetřete čas věnovaný ručnímu zadávání dokumentů a zpřístupněte dokumenty pro sdílení mezi zaměstnanci a odděleními.